Digitális Marketing Blog

Think Digital!

Like It Easy

Hirdetés

 

Osztják

Digitális Marketing Blog

Szórakoztató digitális marketing!

A ThinkDigital kreatív digitális reklámmegoldások inspiratív célzatú bemutatását tűzte ki célul!

Kontakt: sinkovits.andras@gmail.com

A digitális marketing Oscar-ja

2010.01.24. - sinkovits Szólj hozzá!

Mivel elég gyakran hivatkozom rá, gondoltam ideje bemutatnom minden digitális marketinggel foglalkozó szakember álmát, ezt a gyönyörű arany nagymacskát:

 

Hölgyeim és Uraim, íme Ő, a Cyber Lion:

 

A Médiapédia ide vonatkozó bejegyzése szerint a Cyber Lion a Cannes Lion, azaz a Cannes-i Reklámfesztivál digitális kategóriája, melynek díjait az egyhetes fesztivál közepén, szerda este adják át. 

A Cyber Lions-on belül 5 főkategóriában lehet nevezni, amelyek további alkategóriákra bomlanak.

 

A főkategóriák:

 

-Website és microsite
-Online hirdetés
-Egyéb digitális reklám (mobil, letölthető interaktív eszközök stb.)
-Vírus reklám (e-mail reklám, vírusvideó, videó nélküli vírushirdetés)
-Interaktív kampány (ami minimum 3 különböző elemből áll).

 

 

 

 

Először 1998-ban osztották ki a Cyber Lions díját. A 2009-es évben 2205 nevezés történt ebben a kategóriában, melyek között 5 magyar nevezés is volt.

 

 

 

2009 évi magyar nevezések:

-Neo Interactive, Coke Zero brandsite, Coca-Cola Hungary
-Leo Burnett, Have fun with the words, Pannon Djuice
-Hering, Memories, Unicef
-Tribal DDB, Raise your voice, Amnesty International
-Hering, Roadmovie, Mattel

 

2009-ben a PR, a Direct és a Cyber kategória Grand Prix-ét is a CumminsNitro Brisbane nyerte az ausztrál Queensland állam felkérésére készített The Best Job in the World kampány által.

További Grand Prix díjat kapott még a AKQA London, UNITED KINGDOM "ECO:DRIVE" című alkotása, valamint a 2 ENTERTAINMENT Pasadena, USA "WHY SO SERIOUS?" című alkotása.

 

 

Forrás: Mediapedia

Címkék: digitális marketing cannes i reklámfesztivál cyber lion

A bejegyzés trackback címe:

https://thinkdigital.blog.hu/api/trackback/id/tr31698755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.