Digitális Marketing Blog

Think Digital!

Like It Easy

Hirdetés

 

Osztják

Digitális Marketing Blog

Szórakoztató digitális marketing!

A ThinkDigital kreatív digitális reklámmegoldások inspiratív célzatú bemutatását tűzte ki célul!

Kontakt: sinkovits.andras@gmail.com

Ennek a cipésznek jó a csukája

2010.01.26. - sinkovits 1 komment

Kicsit mindig úgy érzem, hogy az oly annyira kreatív digitális ügynökségek, mikor a saját ügynökségük marketingjéről van szó, zavarba jönnek. Legtöbbjük nem is költ saját maga reklámozására, pedig ezáltal prezentálhatnák saját kreatív megoldásaikat is. Aki költene az meg tanácstalan. Pedig annyi lenne a dolguk, hogy eljátszanak a gondolattal, hogy mi lenne, ha a szomszéd digitális ügynökségről bekopogtatnának és azt mondanák, srácok, csináljatok nekünk digitális stratégiát. Hiszen mi sem egyszerűbb ennél, ez a dolguk, ehhez értenek.

Persze felmerülhet a kérdés, hogy fontos-e egyáltalán egy ügynökség reklámozása, hiszen többnyire a megrendelések kapcsolati tőkéből fakadnak, pályázaton nyeretnek és hát alapvetően b2b piacról van szó, így valljuk be nem is olyan könnyű feladat ez.

Mégis úgy érzem, ez a legjobb módja annak, hogy megmutassuk mire vagyunk képesek. Hiába a b2b piac mivolta, a vállalatokat is emberek vezetik. Emberek, akik olvasnak híroldalakat, ápolják a kapcsolataikat Facebookon vagy éppen videókat néznek youtube-on és nem utolsó sorban ezek az emberek döntéshozók. Így mindenképpen értelmét látom ügynökségi szempontból a saját reklámok készítésének.
Ráadásul náluk jobban ki ismeri ki magát a digitális térben?

Íme egy remek példa egy ügynökségi reklámra:

Az ausztrál Bullsey kreatívai gondoltak egy nagyot és alkottak maguknak egy borzasztóan kreatív és sokat mondó bannert, amit ki is pakoltak különböző híroldalakra. Ahelyett, hogy megpróbálnám szövegesen leírni, inkább megmutatom:

A banner magáért beszél. "Exploring the digital space". Nem ígérnek kevesebbet, mint, hogy segítenek felfedezni a digitális teret. A rakéta metafora igazán dinamikussá teszi az üzenetet. Sajnos nem annyira látszik a videóban, de ez egy szinkron banner.

Mindig is tetszettek az ausztrál digitális ügynökségek munkái, de most ez nálam a favorit. Szerintem igazán fontos saját magunk reklámozása, akkor is, ha ügynökség vagyunk, főleg mivel ez a munkánk. Hiszen az nem lehet, hogy pont a cipésznek legyen lyukas a cipője!
Ráadásul digitális ügynökség lévén, általában kitűnő kapcsolatokat ápolnak a digitális médiával, így a médiatulajdonosoktól komoly kedvezményeket alkudhatnak ki. Otthon vannak a digitális térben, érdemes élni vele. Bátran!

bullsey

 

Ha tetszett a bejegyzés, iratkozz fel RSS-re!

Címkék: digitális marketing kreatív banner bullsey

A bejegyzés trackback címe:

https://thinkdigital.blog.hu/api/trackback/id/tr761703070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.01.26. 19:48:49

ez tetszetős, és ötletes valóban.
énis főleg azt ne bírom,mikor a marketingesnek a saját portája nincs rendben, ócska a weboldala, a blogjánál még egy hobbiblogger is jobbat csinál,és a legnagyobb tudománya, hogy az urlrövidítő segítségével szarráreklámozza a termékét...

egy reklámos reklámja legyen jó!:D