Digitális Marketing Blog

Think Digital!

Like It Easy

Hirdetés

 

Osztják

Digitális Marketing Blog

Szórakoztató digitális marketing!

A ThinkDigital kreatív digitális reklámmegoldások inspiratív célzatú bemutatását tűzte ki célul!

Kontakt: sinkovits.andras@gmail.com

Appvertising - The Wolfman

2010.02.01. - sinkovits Szólj hozzá!

 A digitális marketing egy nagyon új nagyon hatásos módja az alkalmazásfejlesztés. Egyenesen csodafegyverként van már már számontartva. Ennek több oka is van. Egyrészt roppant költséghatékony, egyszeri fejlesztés, egyszeri befektetés, hiszen az alkalmazás nem kér enni. Elkészül és fut. Másrészt nagyon népszerű. Egy amerikai felmérés szerint ezekkel a hirdetésekkel a fogyasztóknak hetvenötször annyi kapcsolatuk van, mint a hagyományos bannerekkel és ötször annyi, mint egy TV reklámmal. A felhasználók 85%-a használja egynél többször, 56%-a több mint kilencszer. A hirdetés interaktív, hiteles, ára pedig töredéke egy közepes kampánynak. 

„Social marketing” azaz közösségi marketing, „appvertising” azaz reklámüzenet köré épített közösségi alkalmazások. Szinte ismeretlen kifejezések ezek a hazai hirdetõk elõtt, pedig a szakma többsége és a trendek szerint ez az online marketing jövõje. A felnõtt internetezõk 37%-a, a fiatalok 70%-a használ rendszeresen közösségi portálokat. 

Láthatjuk, hogy hihetetlen sokan használják, ráadásul nagyon aktívan ezeket az alkalmazásokat. Persze nyilván egy alapvetően reklámcélra fejlesztett app nem lesz ennyire népszerű, de ha csak a töredékét is eléri a felhasználók száma, máris sok embert értünk el az elképzelhető legnagyobb minőségben, ami csak a digitális marketing fegyvertárából kihozható.

A Facebookon számtalan sikeres példa van erre, most Magyarországra is eljutott ez a trend, remélem a cégek felismerik az ebben rejlõ lehetõséget. 

Az apropó, ami miatt írok, csak egy példa,egy nagyon jól kivitelezett, nagyon népszerű alkalmazás, a The Wolfman című film alkalmazása.

 


A fejlesztõk és a hirdetõk szinte szabad kezet kapnak a felhasználók bizalmába férkõzéshez. De csak szinte, hiszen direkt reklámtevékenységet nem is szabad és nem is érdemes folytatni. Az alkalmazás csak akkor lehet sikeres, ha használható, élvezhetõ, megosztásra ösztönöz, készítõje ismeri az online közösségi és vírusmarketing mechanizmusokat.

Ez a játék, minőségében -mint aktív "social gamer" mondom - bőven megüti a fentebb ismertetett népszerű játékok minőségét. Nem mellesleg a film trailerével indul az alkalmazás, és minden információ megtalálható a filmről.

A játékban két szálon indulhatunk el, lehetünk farkasemberek ill. vadászok. Működését tekintve a klasszikus FB alkalmazásokhoz hasonló metodikával működik a játék, folyamatosan fejleszthetjük karakterünket, hogy jobbak és erősebbek lehessünk. 

Tehát ez csak egy példa volt, a jövőben -mivel komoly potenciált látok benne- egyre több appvertising esettanulmányt fogok bemutatni.

 

Ha tetszett a bejegyzés, iratkozz fel RSS-re!

Címkék: facebook közösségi marketing appvertising digitális marketing facebook marketing

A bejegyzés trackback címe:

https://thinkdigital.blog.hu/api/trackback/id/tr491718961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.