Digitális Marketing Blog

Think Digital!

Like It Easy

Hirdetés

 

Osztják

Digitális Marketing Blog

Szórakoztató digitális marketing!

A ThinkDigital kreatív digitális reklámmegoldások inspiratív célzatú bemutatását tűzte ki célul!

Kontakt: sinkovits.andras@gmail.com

Már nem reklámokat, hanem fasza dolgokat készítünk

2010.02.15. - sinkovits Szólj hozzá!

Egyszer volt, hol nem volt, a hagyományos bannereken túl is volt online marketing. Ez volt a Digitális Marketing földje. Egy hihetetlenül izgalmas és érdekes világ.

A marketing többé nem arról fog szólni, hogy valamit ráerőltetünk a fogyasztóra, hanem arról, hogy vele közösen alkotunk új élményeket. Ahogy az angliai Nike marketingigazgatója, Simon Pestridge mondja: „Mi már nem reklámokat, hanem fasza dolgokat készítünk[…] A reklámozás a figyelemfelkeltéséről szól, de nekünk már nincs szükségünk figyelemre. Az emberek életének részeivé kell, hogy váljunk, amit a digitális forradalomteljes mértékben lehetővé tesz.” Adrenalin Blog

Számomra erről szól a digitális markettingkommunikáció! Olyan dolgot (mert ezt nem nevezném már feltétlenül reklámnak) csinálni, amelybe teljes mértékben bevonható a fogyasztó és piszkosul menő, mondhatni: "fasza".

Nincs igazán hivatalos definíciója a digitális marketingnek, én azt mondanám, hogy nem más mint a banneren túli online marketing (vírus, közösségi marketing, közösségi alkalmazások), kiegészítve egyéb kreatív bannerekkel és offline digitális eszközöket is a kampányba bevonó elemekkel, alternatív megoldásokkal és mobilmarketinggel. mobilalkalmazás fejlesztéssel. A digitális kampány akkor nagyon jó, ha ezen elemek valamely kreatív kombinációját alkalmazza.

A digitális marketing abszolút konvenciómentes gondolkodást tesz lehetővé. Ennek bizonyítására elég, ha végiggörgeted ezt a blogot. Ez az a terület, ahol a lehetőségeknek valóban csak a fantázia szab határt.

Érdemes megfontolni Simon Pestridge szavait. Véleményem szerint a Nike egy nagyon jó irányba indult el, az általuk és más innovatív cégek által kitaposott ösvényen a kisebb cégeknek is érdemes lehet, ha lassan is, de elindulni.

Érdekes lenne most megnézni a legnagyobb digitális marketing büdzsével rendelkező cégeket, majd 10 év múlva azt, hogy mennyire elhúztak azok mellett, akik ma nem indultak el az úton. Remélem az idő majd engem igazol.
Minden esetre abból senkinek sem származhat hátránya, ha fasza dolgokat csinál....

Címkék: digitális marketing

A bejegyzés trackback címe:

https://thinkdigital.blog.hu/api/trackback/id/tr421761238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.