Digitális Marketing Blog

Think Digital!

Like It Easy

Hirdetés

 

Osztják

Digitális Marketing Blog

Szórakoztató digitális marketing!

A ThinkDigital kreatív digitális reklámmegoldások inspiratív célzatú bemutatását tűzte ki célul!

Kontakt: sinkovits.andras@gmail.com

Top10 Augmented Reality marketing promóció

2010.02.16. - sinkovits Szólj hozzá!

 A vizualizáció egy nagyon fontos része a marketingnek, pláne a digitális marketingnek, úgyhogy nem annyira meglepő, hogy ilyen sok vállalat ugrott fejest a Kiterjesztett Valóságba, olyan eszközöket ajánlva, melyek segítenek a fogyasztóknak elképzelni termékeiket egy varázslatos és emlékezetes módon.

Itt most megnézzük ennek az új technikának néhány lenyűgöző promóciós célzatú felhasználását, többségük webkamerával működik miközben mindenkinek esélyt ad arra, hogy kiterjessze a valóságot,- hogy egy olyan tendenciát tapsztaljon meg, ami 2010-ben nagyot fog szólni!

 

1. BMW Z4

 Ez a BMW megoldás egybe vág azzal a TV hirdetésükkel, amelyben Robin Rhode művészt látjuk amint egy óriási ecsetként használja a Z4-et (az autó gumiabroncsai festéknyomokat hagynak). Letöltjük a szoftvert, kinyomtatjuk a 3D szimbólumot majd azt webkameránk látókörébe téve meglátjuk saját miniatűr Z4-ünket a képernyőnkön, melyet billentyűzetünk segítségével vezethetünk és így  létrehozhatjuk saját Rhode autófestményünket.

 

2. TOPPS 3D Live Trading Cards

 A Baseball kártya gyűjtésnek óriási hagyománya van az USA-ában, én mondjuk itthon inkább a kosárkártyákat preferáltam. Ebben az alkalmazásban a baseball kártyánk segítségével kedvenceink holografikus miniatűr mását az asztalunkra vizualizálhatjuk, ezáltal célba dobhatunk vele, labdát kaphatunk el és üthetünk is mindezt a billentyűzetünk segítségével.

 

3. Transformers: Revenge of the Fallen

 A Transformers Augmented Reality-ében lehetőségünk van felölteni Optimus fővezér arcát, ehhez nem kell mást tennünk, mint webkameránk látóterébe kerülnünk, amely automatikusan felismeri az arcunkat és máris robot képében szemezünk önmagunkkal.

 

4. Doritos - Sweet Chilli Chips

 Általában az AR-hoz szükség van 3D szimbólumokra, amelyek kijelölik a helyét a számítógép alkotta virtuális valóságnak. Termmészetesen ezek a szimbólumok elhelyezhetők bármely terméken, mégnagyobb élményt biztosítva ezzel a fogyasztónak. Ezt tette a Doritos!

 

5. USPS Priority Mail Virtual Box Simulator

 

6. Star Trek

 

7. Wrigley's 5 Gum

 

8. Ray-Ban

 A Ray-Ban Augmented Reality-je szerintem nagyon eltalált. Ők ugyebár napszemüveget gyártanak, és kapva kaptak az alkalmon, hogy az AR technológiáját felhasználva lehetőséget biztosítsanak felhasználóiknak, hogy anélkül, hogy elhagynák a szobájukat végigpróbálhatják a Ray-Ban teljes termékskáláját kényelmes otthoni környezetükben.

 

9. Lost Valentinos

 

10. Always Infinity

 

Nektek melyik jön be a leginkább? szólj hozzá


Címkék: augmented reality digitális marketing

A bejegyzés trackback címe:

https://thinkdigital.blog.hu/api/trackback/id/tr771762901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.