Digitális Marketing Blog

Think Digital!

Like It Easy

Hirdetés

 

Osztják

Digitális Marketing Blog

Szórakoztató digitális marketing!

A ThinkDigital kreatív digitális reklámmegoldások inspiratív célzatú bemutatását tűzte ki célul!

Kontakt: sinkovits.andras@gmail.com

Új digitális marketing fegyver: Augmented Reality

2010.02.16. - sinkovits Szólj hozzá!

 Az Augmented Reality (AR), ha magyarosítani szeretnénk, nem más, mint a Kiterjesztett Valóság, a számítástechnikai kutatás azon területe, amely a valós világ és a számítógép (mára akár a mobiltelefonok) által generált Virtuális Valóságot kombinálja. A számítógép által generált tárgyakat összefésüli a valós térrel, valós időben. 

Az üzleti élet és a marketing igen hamar rákapott erre a nagyon izgalmas, új technológiára, hiszen a marketing olyan interaktív felhasználási módját látják benne, amely a fogyasztónak valami nagyon újat, emlékezeteset ad.

 

Tehát számtalan módját találták már az AR felhasználásának mind az üzleti élet, mind a digitális marketing területén. Az okostelefonok elterjedésének és a 3D-s élmények népszerűségének köszönhetően a jövőben egy meghatározó elemévé válhat az AR a digitális ügynökségek kínálatának.

Az apropó, ami miatt e bejegyzés megszületett, hogy felfedeztem az Ogilvy digitális marketingre specializálódott részlegének, az Ogilvy Digital Labs-nak a promó filmjét, melyben igen hangsúlyos szerepet kap az AR technológia. Az Ogilvy oly annyira meghatározó szereplője a marketingnek, mint a sajt a sajttortának, így érzésem szerint, ha ők erre nagy hangsúlyt fektetnek, akkor a jövőben valóban a digitális marketing fegyvertárának kedvelt eszköze lesz. De legalábbis sokan majd sok pénzt csinálnak abból, ha AR-okat fejlesztenek cégeknek. :)

Tehát ebből azt gondolom ez igencsak fontos lesz a jövőben. Aki mélyebben beleásná magát a témába itt érdemes szétnéznie.

És, hogy ne csak a levegőbe beszéljek, most nézzünk meg néhány, már működő megoldást:

Eladható vele ruha...

 

 

 hamburger...

 

 

 zabpehely...

 

 

póló...

 

 

játék...

 

 

vagy akár magazin is...

 

Számtalan példát hozhatnék még, remélem ennyiből is látszik, hogy borzasztó sokféleképpen alkalmazhatjuk az AR-t, előbb utóbb ithhon is lesz keletje és itthon is meghonosodik. Hogy mikor? Pff, passz. Szerintetek? szólj hozzá

Holnap a legdurvább AR alkalmazásokkal fogok jelentkezni, hacsak nem még ma este. Érdemes lesz benézni!

Címkék: ogilvy microsite appvertising augmented reality digitális marketing mobilreklám alternatív reklámmegoldások mobilalkalmazás

A bejegyzés trackback címe:

https://thinkdigital.blog.hu/api/trackback/id/tr381762701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.