Digitális Marketing Blog

Think Digital!

Like It Easy

Hirdetés

 

Osztják

Digitális Marketing Blog

Szórakoztató digitális marketing!

A ThinkDigital kreatív digitális reklámmegoldások inspiratív célzatú bemutatását tűzte ki célul!

Kontakt: sinkovits.andras@gmail.com

Heineken: marketing magasiskola!

2010.03.16. - sinkovits 1 komment

A Heinekken marketinggépezete megint hatalmasat alkotot, ezúttal Olaszföldön. A mostani akciójuk kitűnő példa arra, hogy hogyan használhatunk fel egy komoly érdeklődésre számot tartó eseményt saját céljainkra, mindezt egy nagyon szimpatikus, humoros úton és, hogy ezt a megmozdulásunkat hogyan kapassuk fel az internetes közösséggel, ezzel is kiterjesztve az akció által elért emberek sokaságát.

A story röviden: Beszerveztek rengeteg barátnőt és főnököt, akik barátjukat, beosztottjaikat megkérték, meggyőzték, hogy menjenek el egy borzasztóan unalmas, ámbár újszerű, a költészetet a klasszikus zenével ötvöző koncertre éppen a Real Madrid - AC Milan meccs napján.

A poént lője le a videó:

 

Ennyire szimpatikus marketing akciót talán még nem is láttam. Ezek a srácok azt hitték, hogy lemaradnak az évtized meccséről, mégis beadták a derekukat, és elmentek egy koncertre, amihez feltehetően semmi kedvük nem volt, de mikor szimfonikusan felcsendült az UEFA zenéje, talán már kapisgálták, hogy egy jókora marketing megmozdulás részesei.

Az eredmény:

1136 becsapott "áldozat"
1,5 Millió TV néző kísérte figyelemmel a megmozdulást a Sky Sport-on
10 Millióan látták a hírekben másnap
5 Millió egyedi látogató a neten az eseményt követő 2 hétben
Terjedt és terjed a híre blogokon, fórumokon és a közösségi terekben

Címkék: youtube vírus marketing közösségi marketing digitális marketing vírus film

A bejegyzés trackback címe:

https://thinkdigital.blog.hu/api/trackback/id/tr971843355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.