Digitális Marketing Blog

Think Digital!

Like It Easy

Hirdetés

 

Osztják

Digitális Marketing Blog

Szórakoztató digitális marketing!

A ThinkDigital kreatív digitális reklámmegoldások inspiratív célzatú bemutatását tűzte ki célul!

Kontakt: sinkovits.andras@gmail.com

iPad (G)APp

2010.04.06. - sinkovits 2 komment

Alig, hogy berobbant a köztudatba az iPad, az eddig itthon semmiképp sem mainstream márkának nevezhető GAP rögtön kijött egy iPad alkalmazással. Soha nem gondoltam a GAP-ra, mint menő márkára, erre mostanság egymás után állnak elő jobbnál jobb aktivitásokkal, először egy igazán hasznos, szinte tökéletes Facebook oldal, most meg ez, a szinte elsőként alkotott iPad App. Remélhetőleg ezen aktivitások hatására végre kis hazánkban is méltó helyet KAP a GAP.

A GAP 1969 Stream iPad App egy olyan alkalmazás, ahol lehetőségünk van rengeteg farmer, hírességek és designerek videói és zenés tartalmak között böngészni.

Persze önmagában nem egy óriási teljesítmény, mint inkább jelzésértékű a dolog: iPad App

 

Címkék: digitális marketing

A bejegyzés trackback címe:

https://thinkdigital.blog.hu/api/trackback/id/tr501899558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

preditor 2010.05.01. 02:27:14

Huzom a szemoldokom felfele, de mar nem megy jobban... Istenem, ekkora faszsagot leirni... Mit ertesz az alatt hogy a GAP nem meno mainstream marka? Ja, attol hogy te ugy gondolsz ra? Amerikaban az elsoszamu ruha kereskedok 15 milliard $-os eves forgalommal, Amerikaban es Ny-Europaban nincs olyan jelentos bevasarlo kozpont vagy foutca ahol nincs GAP Store (tobb mint 4000 van beloluk), a NYSE-en jegyzik, sztarok reklamozzak, mi kell meg a menoseghez vagy a mainstream-seghez? Ez kb olyan mintha azt mondtad volna hogy az Apple nem meno marka...

sinkovits · http://thinkdigital.blog.hu/ 2010.05.01. 15:19:14

@preditor: Tökéletesen igazad van, ez így ebben a formában baromság volt, elismerem. Azt akartam kifejezni április 6-án valószínűleg éjjel, hogy bár itthon (és remlem ebben egyetértünk) még nem annyira erős brand és itthon túl nagy kampányokkal sem jelenteznek, ám talán ezekkel az innovatív megoldásokkal fel tudja hívni magára a figyelmet kis hazánkban is.

Köszönöm a helyénvaló és stbil alapokon nyugvó kritikát. Moderáltam magam :)