Persze ennek megvalósításához kellett egy csepp furmányosság.
Mivel a KaiaK egy viszonylag olcsó parfüm, olyan helyeken valósították meg a kampányt, ahol bárki olcsón netezhet, netkávézó.
Brazília 15 netkávézóját célozták meg és szerelték fel az okossághoz szükséges technikai megoldással. Olyan hardvert fejlesztettek, amely akár 50 illatosított "bannert" képes tárolni. Minden számítógépet a kijelölt kávézóban felszereltek ezzel az eszközzel. Aztán már csak egy plugin telepítése maradt hátra, amely biztosította, hogy a banner megjelenjen a kávézó gépeinek kezdőlapján.
Kicsit meglepő megoldás. Eredmények: Az illatosított banner kattintási aránya 17,2%, míg átlagos esetben a béka segge. Egyetlen hétvége alatt 10 000 illatosított banner lett így eljuttatva az emberekhez. Persze mindez eltörpül majd az ötletesség miatti terjedésétől a videónak.
Great idea!