Digitális Marketing Blog

Think Digital!

Like It Easy

Hirdetés

 

Osztják

Digitális Marketing Blog

Szórakoztató digitális marketing!

A ThinkDigital kreatív digitális reklámmegoldások inspiratív célzatú bemutatását tűzte ki célul!

Kontakt: sinkovits.andras@gmail.com

Durex Baby

2010.06.04. - sinkovits 1 komment

 Tény, hogy nem sokan szeretnek óvszert használni, olyan ez, mint zokniban lábat mosni. Dehát valahogyan csak rá kell venni a srácokat, pláne, ha a Durex nézőpontjából vizsgáljuk a helyzetet. Hogy hogyan? :)

Ráadásul úgy, hogy a Durexre essen a választás. Csöppet sem egyszerű feladat, ám a Future Lions 2010 indulói, Nicolai Villads és Peter Ammentorp művészeti vezetők és Raul Montenegro interactive designer a következő kérdésből indultak ki:

Mi az, ami talán a legkevésbé hiányzik egy lendületben lévő huszonévesnek?

 

Egy ijesztő bébi!

 

Ezért úgy döntöttek, hogy szimulálják az eseményt és elkészítettek egy igen ötletes iPhone appot. Az alkalmazás tele van poénnal és garantáltan védekezésre sarkall. Már a bébink születését is két telefon "pároztatásával" segíthetjük elő, aztán megszületik a kis jövevény, aki igen sok törődést igényel, sírással ébreszt, meg kell etetni, ringatni, büfiztetni.

Vicces, hogy Facebookon közzétehetjük, hogy apák lettünk.

Még viccesebb, ahogy hiányolva playboy életmódunkat, megunva az apáskodást véget vethetünk ezen idegörlő elfoglaltságnak. Beszerezve egy Durex óvszert, a rajta található QR kód felment apaságunk alól óvszert húzva pajkos kis telefonunkra. 

Le a kalappal!

Durex Baby from Peter Ammentorp Lund on Vimeo.

Címkék: facebook vírus marketing közösségi marketing digitális marketing vírus film mobilreklám mobilalkalmazás facebook marketing

A bejegyzés trackback címe:

https://thinkdigital.blog.hu/api/trackback/id/tr872057369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.