Digitális Marketing Blog

Think Digital!

Like It Easy

Hirdetés

 

Osztják

Digitális Marketing Blog

Szórakoztató digitális marketing!

A ThinkDigital kreatív digitális reklámmegoldások inspiratív célzatú bemutatását tűzte ki célul!

Kontakt: sinkovits.andras@gmail.com

Kockatúra

2010.06.09. - sinkovits Szólj hozzá!

 Nyugat-Európa nagyvárosainak bloggerei titokzatos kockákat keresnek, a tengeren túli bloggerek is terjesztik a hírét, a Volvo S60 underground kampányának. A Volvo és az EuroRSCG csapatának Subject60 elnevezésű akciójában 5 európai nagyvárosban rendeznek exkluzív partyt és az egyetlen módja, hogy bejusson az ember (blogger) az illusztris vendégek közé, ha egy LAYAR Augmented Reality mobilalkalmazás segítségével fizikailag lokalizálni tudja a titkos kockák valamelyikét, amelyeken a QR kód leolvasása után aktiválni tudja meghívóját. Berlin, London, Párizs, Milánó és Madrid egyenként 20 kockát rejt városszerte félreeső eldugott helyeken.

A kampány egyértelmű előnye, hogy bloggereket szólított meg, akik örömmel beszámolnak a játékról, ha meghívót szereznek akkor a partyról is. 

De hogy miért is olyan fontos ez? Nem az AR alkalmazás miatt, nem, hanem a bloggerek bevonása miatt. Mára nem csak, de főként az Indexnek köszönhetően igen megizmosodtak hazánkban a blogok, nem egy-kettő látogatottsága vetekszik jó pár erős támogatottságú forrásban nem szegény médium látogatottságával. Aki felismeri a lehetőséget és mer építeni az erejükre, az igen kis pénzből igen nagy figyelemre tehet szert, márpedig ma pont a figyelem a legnagyobb kincs. Nem akarok tovább rágni mára már tövig lerágott csontokat, de mint tudjuk a blogok óriási előnye, hogy nem névtelen robotok, hanem különböző érdeklődési körű átlagos emberek írják őket, sokkal inkább megbíznak bennük olvasóik.

Címkék: blogmarketing augmented reality digitális marketing mobilalkalmazás

A bejegyzés trackback címe:

https://thinkdigital.blog.hu/api/trackback/id/tr542068379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.