Digitális Marketing Blog

Think Digital!

Like It Easy

Hirdetés

 

Osztják

Digitális Marketing Blog

Szórakoztató digitális marketing!

A ThinkDigital kreatív digitális reklámmegoldások inspiratív célzatú bemutatását tűzte ki célul!

Kontakt: sinkovits.andras@gmail.com

Online tryvertising

2010.06.28. - sinkovits Szólj hozzá!

 Szóval van a tryvertising (try-kipróbálni, advertising-reklámozni), ami nem más mint egy olyan üzlet, ahová a hölgyek minimális összegű tagdíj fizetésével járhatnak mindenféle kozmetikai terméket, sminket, parfümöt kipróbálni, általában sminkesek felügyelete és segítsége mellett. Najó, de hol itt a biznyic?

Ott, hogy a monumentális kozmetikai cikk gyártók tekintélyes összeget fizetnek egy-egy ilyen boltnak, csakis azért, hogy termékeivel, mintatermékeivel jelen lehessen. Ugyanis a hölgyek sok sok próba után általában csak.csak elkötelezik magukat a vásárlás mellett is, ekkor természetesen ezt az igényüket az üzletben kielégíthetik. Tehát dől a lé minimálisan a tagdíjból, az eladásokból és a gyártóktól a jelenlétért. Ideális helyzetnek tűnik.

Kezdetben Japánban alakult ki az értékesítés ezen formája, Európában úgy tudom Spanyolországban terjed, de láthattunk már példát az ugyanezen elvre épülő mintatermék automatákra is. Ezekben általában az újságokban található kisméretű mintatermékek találhatóak, piciparfüm, pici krém, minimális összegért szoktathatók a fogyasztók így egyes termékekre.

Na de az apropó:
Ezt az amúgyis már eléggé összetett értékesítési filozófiát bővítette ki a Digital Cosmetic Mirror. Persze ez is Japánból indult ki (el sem tudom képzelni, hogy ott hogyan élnek az emberek). Az augmented reality technológiát, a tryvertising-et és az internetet ötvözték, hogy sikeres vállalkozás születhessen.

Na de pont erre mondják, hogy a kreativitás nem új dolgok kitalálása, hanem meglévők olyan kombinációja, amely egy teljesen más jellegű, új dolgot hoz létre.

A hölgyek (és vicceskedő urak, bevallom megfordult a fejemben, hogy valahogy prezentáljam a dolgot digitálisan kisminkelem magam és a képet közzéteszem, de a nememre való tekintettel inkább nem tettem :D ) tehát egy webkamera segítségével könnyedén vihetnek fel mindenféle bedigitalizált márkás terméket az arcukra.

A weboldal hátterében a L'oréal áll, ám nem elképzelhetetlen egy minden brandre kifejlesztett site, ahol a gyártó fizet, hogy bedigitalizált termékéve jelen lehessen.

Címkék: netokrata augmented reality

A bejegyzés trackback címe:

https://thinkdigital.blog.hu/api/trackback/id/tr902106197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.