Digitális Marketing Blog

Think Digital!

Like It Easy

Hirdetés

 

Osztják

Digitális Marketing Blog

Szórakoztató digitális marketing!

A ThinkDigital kreatív digitális reklámmegoldások inspiratív célzatú bemutatását tűzte ki célul!

Kontakt: sinkovits.andras@gmail.com

Kézzel írt mail

2010.06.24. - sinkovits 2 komment

Hasznos kis oldallal találkoztam, ez a www.pilothandwriting.com. Ennek a Pilot nevű alkalmazásnak a segítségével könnyedén készíthetünk egy, a kézírásunknak megfelelő betűtípust. 

(Mától a blogon hébe-hóba találkozni lehet majd netes vállalkozásokkal, online startup ötletekkel, ezek egy egységes "netokrata" címkét kapnak majd.)

Az alkalmazás készítői elismerik, hogy a számítógép a valaha volt legfontosabb és legmeghatározóbb eszköz, viszont látni kell, hogy sok mindent uniformizál. Elsősorban az írást. Holott az írás a személyiségünk egyik kifejezője, nem véletlenül foglalkoznak sokan grafológiával és hisznek sokan benne, sőt ez nem is igazán hit kérdése, önálló tudomány. Maga az alkalmazás nem bonyolult, mintsem inkább ötletes és hiánypótló. 

Mennyivel személyesebb így egy üzleti (e-)levél vagy éppen egy karácsonyi üdvözlő mail? Távollévő kedvesünknek egy szerelmes levél a saját kezünk írásával?

Szerintem meggyőző és az üzleti életben is hasznát lehet venni.

Persze igazán stílusos akkor lettem volna, ha ezt a kis postot már kézírással írom, nem tettem, pótolni fogom.

Íme egy rövid bemutató, melyet közel 50 ezren néztek meg ebben a hónapban és számos más helyen nagyon pozitív visszhangot kapott.

Címkék: netokrata

A bejegyzés trackback címe:

https://thinkdigital.blog.hu/api/trackback/id/tr872105836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MárkaJani · http://www.brandepito.com 2010.06.24. 11:11:28

Kb. tizenöt évvel ezelőtt csináltam a kézírásomból, használható betűtípust "macskakaparas" néven :) Gondoltam azokra az időkre, amikor majd a digitális függőség miatt, elfelejtek kézzel írni. Már majdnem elérkezett ez az idő. Nyomtatott nagybetűket, kis nehézséggel még képes vagyok produkálni :)

sinkovits · http://thinkdigital.blog.hu/ 2010.06.24. 11:18:25

Igazán előrelátó vagy!! :D
A jövőre nézve lehet nekem is meg kéne fontolnom, egyre idegenebb érzés kezemben a toll, és ezen ritka alkalmakkor sajnos én is alulmúlom általános iskolai alsós önmagam, már ami a külalakot illeti.

Az lesz a szomorú, amikor már nem is tanítanak az iskolában kézzel írni, szegény srácokon akkor már ez az oldal sem segít.. :S
süti beállítások módosítása