Irigylem a Gatorade marketingeseit!
A Gatorade a világ legsikeresebb sportitala, egy erősen sportorientált brand. Több 10 millió fogyasztó, rajongó, akik rendszeresen hallatják a hangjukat, de vajon hallja őket valaki? Persze a kérdés általános, ez más cégeknek is feltehető. A legtöbb vezető vállalat sikeresen integrálja a közösségi médiát napi üzletmenetébe, ügyesen kommunikál, ahogy mindig, ahogy azt megszokta: - kifelé. Más médiumokhoz hasonlóan itt is mondja a magáét, eltekintve a közösségi média alapvető gondolatától, a kétirányú kommunikációtól. A közösségi média monitoring a leggyakoribb dolog, ami egy közösségi média kampányból kimarad. Nincs hozzá megfelelő eszköz, egyszerre többet kéne használni, nincs rá idő, ember, pénz.
Íme a Gatorade új Mission Control Room-ja, egy egyedileg épített szoba, speciális jelentési platformokkal az IBM és a Radian6 közreműködésével, 7 hatalmas képernyővel és több munkaállomással a marketing és elemző csapat számára a kampányok, nyilvános online beszélgetések és a média folyamatos ellenőrzésére.
Céljuk a legnagyobb sportbrand létrehozása. Ez a kis szoba talán hozzájárul fogyasztóik megértéséhez, ezáltal könnyebb eléréséhez, minden esetre érdekes lehet, szívesen csekkolnám élőben.