Az alacsony budget a kreativitás melegágya: A GranataPet állateledel gyártó Németországban szert szeretett volna tenni egy kis ismertségre, ám nem állt rendelkezésükre valami hatalmas keret. Ezért vettek pár plakáthelyet a legforgalmasabb kutyasétáltató útvonalakon, melyeket felszereltek egy-egy kutyakaja-adagoló diszpenzerrel. Check in! Snack out! A gondoskodó gazdi dolga csupán annyi volt, hogy az adott helyen becsekkoljon Foursquare-en és máris megtelt a tálka finom kutyafalatokkal!
Címkék: alternatív reklámmegoldások foursquare
A bejegyzés trackback címe:
https://thinkdigital.blog.hu/api/trackback/id/tr712777949
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
F1 Like 2011.03.28. 13:44:03
:) ez már kicsit pihent...