A Sloggi fehérnemű márka megunta, hogy uncsi hagyományos reklámokat gyártson, így egy kis vírus buzz-zal kavarta fel az állóvizet. A márka, amiről nekem eddig csak a nagyibugyi jutott csak eszembe, no és sok pamut, nem titkoltan a fiatalokat szerette volna megcélozni, így a Facebookot választotta hadiszállásul, ami lássuk be, nem volt akkora mellélövés. Az viszont már igen, hogy szerintem nagyon is pasiknak szól az egész. Bár lehet, hogy nem elhanyagolható piackutatásuk van arra vonatkozólag, hogy rengeteg pasi vásárol a barátnőjének/ feleségének fehérneműt. De akkor vissza a koncepcióhoz, ami viszont ötletes: adott egy talált fényképezőgép, amin bizony - nem meglepő módon - képek vannak, nem is akármilyenek. Emberünk nyit egy Facebook oldalt, ahová feltölti a képeket, és elkezdi keresni a jogos tulajdonosokat, bízva abban, hogy ha elég sokan megosztják, akkor csak magukra ismernek valahol.
A sztorit tudjuk, sokan megosztják, nézegetik a fehérneműs bulizós csajokat, az új kollekció szétterjed a neten, nekem viszont mégiscsak az a bajom, hogy csajok általában nem nézegetnek meg ilyen képeket (vagy legalábbis sokkal kevésbé érdekli őket, mint a pasikat, pláne, hogy megosszák), és az nem egyértelmű, hogy miért nem lehet egy fehérnemű kampányt a nőkre építeni. Persze lehet, hogy az a legnagyobb hiba, hogy magamból indulok ki, és ennél a kampánynál csak azt látom, hogy nagy lehetett a szórás és kicsi az elérés.