Belgiumban egy széleskörű összefogás figyelhető meg a print kiadók között. Közös marketing platformjukkal, a Newspaperswork-kel azon vannak, hogy mind az olvasók, mind a hirdetők között népszerűsítsék hivatásukat és szenvedélyüket, a print médiumot. Nemrégiben a hirdetők irányába indított a platform egy okos kis kampányt a belga Duval Guillaume ügynökséggel.
Ebben azt igyekeznek hangsúlyozni, hogy nincs igazán más médium, ami úgy le tud kötni, mint a sajtó, amibe úgy bele lehet felejtkezni, hogy teljesen kizárja a világot az ember, és ezt be is bizonyítják:
A lehető legdrasztikusabb módokon próbálják meg elvonni a figyelmét 3 kiválasztott top-hirdetőnek, akinek sofőrt adtak egy napra, a hátsó ülésen gondosan elhelyezett napi sajtóval együtt. A top-hirdetők pedig szépen bele is felejtkeznek az olvasnivalóba, lemaradva ezzel egy autót vezető medvéről és rapper barátairól, vagy éppen a zebrán átsétáló asztronautáról. Azt gondolom érthető az üzenet.
Ha tetszett a bejegyzés, nyomj egy like-ot!