"Az életben nem lehetünk meg kompromisszumok nélkül. Alkalmazkodnunk kell másokhoz is. De nem szabad olyan kompromisszumokat kötni, amelyeket nem tudunk elviselni." /Popper Péter/
Az Audi lenyűgöző járműiről ismert, az autómárka most egy roppant furcsa állatot fejlesztett. A Super Bowl-ra forgatott reklámfilmjében megmutatja, hogy mi történik, ha kompromisszumot kötünk: A világot elárasztja egy félelmetes kutyaszörny. A 60 másodperces szpot egy pár vívódásáról szól egy állatkereskedésben, az egyikük egy csivavát (érthetetlen okból éppen a pár férfi tagja), a másikuk egy dobberman-t vinne haza. Határozatlanságuk egy új típusú kutyafajtát eredményez, a nem túl barátságos Doberhuahua-át.
Na de hol jön be az Audi a képbe? Azt állítják, a kompromisszum Őket is megijeszti. "Audi A3 - luxus kompromisszumok nélkül!"
Címkék: audi super bowl vírus marketing digitális marketing vírus film
A bejegyzés trackback címe:
https://thinkdigital.blog.hu/api/trackback/id/tr265789649
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.