Digitális Marketing Blog

Think Digital!

Like It Easy

Hirdetés

 

Osztják

Digitális Marketing Blog

Szórakoztató digitális marketing!

A ThinkDigital kreatív digitális reklámmegoldások inspiratív célzatú bemutatását tűzte ki célul!

Kontakt: sinkovits.andras@gmail.com

Elképesztő 3D reklám

2010.05.25. - sinkovits 2 komment

Olyan reklámok kivitelezésére törekszünk, amely valóban megüti az ember ingerküszöbét, olyan megoldásokra, melyek valóban menők. A Samsungnak ez most nagyon bejött.

3D LED TV-jét Amszterdamban egy történelmi épület felhasználásával a következő képpen promótálja:

Amkor előszőr megláttam és elindítottam, azt hittem egy egyszerű copyzása az AC/DC Iron Man 2 album promójának.


Lassan is indult be, ezért majdnem leállítottam. Nos, nagyon komoly 3D-s élményről maradtam volna le. A történelmi épületen tökéletesen képezik le a teljesen realisztikus repedéseket, a leomló törmelékeket, mígnem a természet veszi át az uralmat az épület fölött.

Remekmű.

Címkék: digitális marketing

A bejegyzés trackback címe:

https://thinkdigital.blog.hu/api/trackback/id/tr532029628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2010.05.25. 14:34:32

Én is majdnem lemaradtam róla, de aztán vettem a fáradtságot és végignéztem... Nagyon-nagyon jó!!! :)
süti beállítások módosítása