Nincs jobb reklám az elégedett vásárlónál! Norvégiában a hibrid Toyota tulajok nem csupán elégedettek, de nagyon büszkék is tulajdonukra. Erre, és egy jól bevált autós promócióra, a tesztvezetésre húzta fel Facebook kampányát a Saatchi Norway, e kettőt ötvözve és megalkotva ezzel - szerintem - minden idők egyik legötletesebb autós kampányát. Hibrid járgányok tulajdonosainak toborzásába fogtak, akik vállalták, hogy - nem pénzért - a Toyota Hibrid kampány arcai és hangjai lesznek lokálisan, továbbá azt, hogy tesztvezetést biztosítanak idegennek, ismerősnek, környékbelinek a kampány ideje alatt. Így, ha ki akartad próbálni a gépet, csekkoltad melyik ismerős, vagy ismerős ismerőse regisztrálta magát a kampányban és már zsírozhattad is le a tesztvezetést az anyósülésen a büszke baráttal, vagy felebaráttal. Autógyártók! Sakk matt!
Címkék: hibrid facebook toyota digitális marketing facebook kampány
A bejegyzés trackback címe:
https://thinkdigital.blog.hu/api/trackback/id/tr285808209
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.