Az egyik legerősebb és legjobban szeretett Bud reklám folytatásával készül a sörmárka a Super Bowl-ra. A "Testvériség" elnevezésű szpotban a csecsemő paci Clydesdale és gazdája történetét ismerhettük meg, ezúttal pedig egy édes 10 hetes a biztonságot jelentő almot Clydesdale-el való barátsága mélyítése okán folyton elhagyó kölyökkutyus kitartó barátsága kerül a középpontba. A szpot a korábbihoz képest nem kevésbé lenyűgöző, a zeneválasztás (Passanger: "Let her go") pedig kifejezetten erős:
Címkék: super bowl budweiser vírus marketing digitális marketing vírus film
A bejegyzés trackback címe:
https://thinkdigital.blog.hu/api/trackback/id/tr765789610
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.