Már csak 50 nap van hátra a nagy összecsapásig. Amíg a sportvilág a Super Bowl-t várja levegőt visszafojtva, a reklámvilág a reklámblokkra koncentrál, a brandek összecsapására vár, arra, hogy mely szpot határozza meg legalább egy éven át a közbeszédet. Az AXE legfőképpen szexuális töltetű hirdetéseiről híres, ám az üzenet, amellyel a Super Bowl-ra készül most ezzel szakítani látszik. Feléleszti hát a 60-as évek felhívását ("Szeretkezz, ne háborúzz!") új szpotjában, melyben a világ vezetőit és vezető agresszorait láthatjuk látszólag egy globális konfliktus kialakulása előtti percekben.
Persze végül kiderül, hogy nincs miért aggódnunk és a világbékét fenyegető kemény agresszorok sokkal inkább reménytelen romantikusok. Kampányával csókot lopó párok képét gyűjti a márka a www.axepeace.com oldalon. A #kissforpeace hashtag-gel bárki felkerülhet a kampány microsite-jára, de ami ennél is fontosabb, a Times Square billboardjára!