Mikor a BrandFestival® csapata „BrandFestival ’2011 - New Talent” címmel pályázatot hirdetett a 18-30 év közötti, marketing-, kommunikáció- és reklám világa iránt érdeklődő fiatalok részére nagyon kíváncsi voltam, hogy milyen pályázatok, azaz "motivációs sms"-ek fognak érkezni hozzájuk. Ugyan még március 31-ig van lehetőség pályázni, talán elérkezett az idő, hogy csemegézzünk a beérkezett üzenetekből. Íme néhány jól eltalált küldemény, néhány izgalmas karriertörekvés 160 karakterben.Ti melyik üzenet küldőjét vennétek fel cégetekhez? :)
"A márkák életében egyre fontosabb a társadalmi értékteremtés. Ezért a Pepsi csr-kampányait fejleszteném tovább, mert megfogott a Refresh Project."
"Ki, ha nem én, akiben megvan a 'gain"? Rám vár a szak-ma és holnap!"
"Manapság az involvációt segítő kommunikációé a jövő. Ezt a Nespresso kiválóan csinálja (lásd George Clooney-sorozat)– ezért lennék a márkamenedzserük."
"Az Apple kiváló példája annak, hogyan lehet kreatív tartalomfejlesztéssel versenyelőnyre szert tenni. Kreatívnak tartom magam, az Apple-nél szeretnék dolgozni."
"A Benetton színkeverője lennék. Pirosat használnék az esszenciához,egy kis zöld a hűséghez és pár ecsetvonás fehér az élményhez."
"Egy márka humanizálásán keresztül vezet az út az emberek szívéhez. A L’Oreal jó celebritásokat választ, akik képviselik a márka értékeit. Ezt a csapatot akarom erősíteni."
"Sok márka esetében nincs lokális tartalomfejlesztés, csak adaptáció. Az ilyeneknél lehet fontos egy ütős sales csapat. A Nike terén van még tartalék. Ott a helyem."
"Fontos szakmai kompetenciának tartom a szinergiák megtalálásának képességét. A D&G keresztmarketingben nagyon jó. Lennék menedzser itt."
"Adidasban járok,Adidasban rúgom,Adidast hirdetem,az Adidast irányitom."
MILYEN KARRIERT SZERETNÉL
• Fogalmazd meg egy frappáns sms-ben (max. 160 karakter) a karriertörekvésed, s küldd el az alábbi számra: 0630-755-0397
• A küldésnél kérünk, tartsd be ezt a formátumot: karriervágy, név, életkor, suli.
• Az ideális karrier-elképzelés tartalmazhatja a konkrét pozíciót, motivációt, tulajdonság- és személység jegyeket, szociális kompetenciákat. Ám mindez csupán támpont, a hangsúly a tömör, lényegre törő, kreatív megfogalmazáson van.
NYEREMÉNY
• Az sms-eket marketing-, reklám-és média szakemberekből álló master-mind team értékeli.
• A „legkreatívabb karriertörekvés” megfogalmazója egy 150.000 forint értékű konferencia-belépőt nyer a 2011-es BrandFestival-ra.
HATÁRIDŐ
• Az sms-ek beküldési határideje: 2011. március 31.
Te küldtél már?