Digitális Marketing Blog

Think Digital!

Like It Easy

Hirdetés

 

Osztják

Digitális Marketing Blog

Szórakoztató digitális marketing!

A ThinkDigital kreatív digitális reklámmegoldások inspiratív célzatú bemutatását tűzte ki célul!

Kontakt: sinkovits.andras@gmail.com

IKEA mozikatalógus

2010.01.28. - sinkovits 2 komment

Az IKEA gyakran lepi meg a reklámszakmát ötletes megoldásaival, új agyszüleményük egy tökéletesen idegesítő, mégis zseniálisan kreatív ötleten alapul. A tőle már megszokott katalógikus termékábrázolást különböző osztrák mozikban egy kütyü segítségével olyan mozifilmek berendezési tárgyaira vetítették a film közben, melyekben termékeik láthatók, ezt követően katalógusokat osztogattak. Nem annyira digitális, mégis nagyon innovatív és inspiráló. Ilyesmivel még nem is találkoztam, valószínűleg az oszták nézők sem:

 

Címkék: ikea alternatív reklámmegoldások

A bejegyzés trackback címe:

https://thinkdigital.blog.hu/api/trackback/id/tr21708978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

balazsman 2010.02.19. 10:44:58

ez lehet, hogy innovatív, de hogy nem inspiráló, az hétszentség.
személy szerint gutaütést kaptam volna, ha ilyet látok egy film közben - ez egyrészt az alkotók munkájának rongálása, másrészt az én személyes filmélményem tönkretétele. Azt még úgy ahogy elviselem, hogy az 1400 Ft-os jegyár mellett a film előtt (kezdési időn belül) reklámokat kell néznem, de hogy közben is?

szeretem az IKEA-t, sok mindent vettem ott az elmúlt 10+ évben, de egy ilyen akcióval hosszú időre elásták volna magukat. És még a jegyárat is visszakértem volna.

az ilyesmivel csak az illegális letöltések malmára hajtják a vizet.

sinkovits · http://thinkdigital.blog.hu/ 2010.02.19. 10:53:31

Tökéletesen egyetértek, ezért is írtam, hogy tökéletesen idegesítő. Viszont inspiráló, olyan szempontból, hogy még nem találkoztunk ilyesmivel, reményt ad, hogy ezek szerint még nincs minden feltalálva, van még tere az ötletelésnek.

Azért amit mondasz csinálták ezt inkább Ausztriában, ott nincsenek túlstresszelve az emberek, itthon sanszos, hogy nem lenne egetrengető siker.

Bár én megtapsoltam volna az 5letet (persze úgy hogy a forrongó tömeg körülöttem ne lássa :D).
süti beállítások módosítása