Egy újabb nagyon komoly banner, olyan amilyet itthon (sajnos) nem látni. Remélem lassan felnő az a generáció, aki igényli, s nem elítéli a formabontást! Érdekes, hogy általában véve az autógyárak igen aktívan és kreatívan kommunikálnak online (lásd még:Irigylésre méltó Subaru, irigylésre méltó banner).
Most a Nissan a gyakran látható spot-ját vitte online felületekre egy nem mindennapi módon. Az eljárás kicsit hasonlít a youtube-os trükkre, mikor lemásolják a teljes felületét a videómegosztónak és így bármit alkothatnak az oldallal. (pl. Youtube (nem)videó, Nintendo: Wario Land Shake it!)
A play gomb megnyomásával egy érdekes élményben lehet része az érdeklődőnek. Itt lehet megtekinteni a "bannert".
És zárásképpen egy költői kérdés: Vajon mikor találkozunk az origo vagy az index címlapján egy ehhez hasonló bravúrral?