Azthiszem ilyennel még nem találkoztam! Kitűnő ötlet, ám szerintem többet is ki lehetett volna hozni az alapkoncepcióból. Arról van szó, hogy a Skoda Suberb Estate típusú járgánynak Lengyelországban, olyan TV szpotot kreáltak, melybe bevonják minimálisan a TV nézőt! Elsőre nem tudtam elképzelni, hogy ezt mégis hogyan oldják majd meg, a megoldás kulcsa, hogy egyszerre 2 csatornán futtattak egyszerre 2 reklámot, az egyiken zárt, a másikon nyitott csomagtartóval. Kihasználták, hogy hasonlóan, mint nálunk Lengyelországban is a háztartások többségében a kommunizmusból megragadt TV1 és TV2 a televíziókon az első két helyet foglalja el. Így a két csatorna közötti váltással nyitogathatták a csomagtartót.
Az ötlet nagyon egyedi, de lehetett volna valami izgalmasabb dolgot húzni rá. Ettől függetlenül elismerendő a kampány.
Részletek és eredmények (szép eredmények) a videóban: