Az AXA, Belgium vezető biztosító társasága előállt nemrégiben egy mobil alkalmazással iPhone-ra. Egy egyszerű, ingyenes alkalmazásról van szó, amely végigvezet néhány lépésben, hogy mi a teendő, ha autóbaleset ér.
Ez eddig nem forradalmi, de itt jön be a zseni: a mód, ahogy alkalmazásukat promózták. Vettek hagyományos teljes oldalas print hirdetéseket, és egy innovatív digitális csavarral a kreatívon hagytak helyet egy iPhone-nak. A telefont ezen elhelyezve és a címet beírva (QR kóddal kényelmesebb lett volna) megelevenedett egy a nyomtatott kreatívhoz illeszkedő videó, amely elmeséli a storyt és bemutatja az alkalmazást.
Végül megjelenik egy link, ahonnan azonmód letölthetjük az alkalmazást.
Tetszik és nagyon ötletesnek tartom a különböző reklámmegoldások házasítását. Ezekből az innovatív első alkotás mindig nagy durranás lesz, persze sokszor nem lehet ellőni ugyan azt a poént.
Ez minden esetre érdekes: