Digitális Marketing Blog

Think Digital!

Like It Easy

Hirdetés

 

Osztják

Digitális Marketing Blog

Szórakoztató digitális marketing!

A ThinkDigital kreatív digitális reklámmegoldások inspiratív célzatú bemutatását tűzte ki célul!

Kontakt: sinkovits.andras@gmail.com

Az online hirdetés új formája

2010.10.22. - sinkovits 2 komment

 Gondolom sokat tapasztalt olvasóim jól ismerik a chaptca-ákat, hétköznapi nevén kacsákat, ők azok az általában értelmetlen és/vagy komplikált szavak, melyek segítségével bizonyíthatod, hogy Robot-E Vagy-e vagy sem! Általában nem kedveljük őket.

Unalmas és többnyire idegesítő. Ám, ha már úgyis elkerülhetetlen a kitöltése, miért ne használhatnánk ezt is reklámcélra? Legalábbis erre gondolhatott a Solve Media, hogy a legtöbbet kihozza a dologból, így Nekik köszönhetően már reklámüzeneteinket is tolmácsolhatjuk eképpen. 

 

Címkék: digitális marketing

A bejegyzés trackback címe:

https://thinkdigital.blog.hu/api/trackback/id/tr272389276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

breitnermiki 2010.10.22. 11:27:13

A captcha, mint hirdetési felületet, a Carnation már használta egy raiffeisenes kampányban: raiffeisencaptcha.demo.carnation.hu/.

maurice74 · http://www.personaltraining.hu 2010.11.13. 20:09:39

Sajnos most nem jut eszembe, hogy hol de mostanában láttam egy magyar designer-t, aki készített egy tök jó kacsát. egy csúszkát kell elhúzni és valami olyan szöveg volt felette, hogy: "kérlek bizonyítsd be, hogy nem vagy robot"
Nagyon tetszett
süti beállítások módosítása