Digitális Marketing Blog

Think Digital!

Like It Easy

Hirdetés

 

Osztják

Digitális Marketing Blog

Szórakoztató digitális marketing!

A ThinkDigital kreatív digitális reklámmegoldások inspiratív célzatú bemutatását tűzte ki célul!

Kontakt: sinkovits.andras@gmail.com

Plasztik láv

2011.02.14. - sinkovits Szólj hozzá!

  Valentín nap alkalmából célszerűnek tűnik előhozakodni a Mattel nemrégiben indított kampányával. Vélhetőleg a kampány hatására nem ugrik meg Barbie és Ken rajongótábora, de el kell ismerni, hogy borzasztóan okosan használták a közösségi médiát szórakoztató és jól integrált kampányukban. 

Az a nagy helyzet, hogy Ken most tölti 50. életévét, ami persze nem viselte meg, de jó alkalom volt a világ legnagyobb játékgyártójának, hogy kiadja az új "Sweet Talkin" Ken babát, melynek középpontjába állította a barbieandken.com weboldalt, ahol az emberek szavazhatnak, hogy Barbie visszafogadja-e Ken-t.

Ez a szerelemtől duzzadó kampány azt bizonyítja, hogy a közösségi csatornák felhasználásával igenis lehet karakterprofilokat építeni és a felhasználói elkötelezettséget növelni, interakciót elérni. Ennek megfelelően Ken nyomult Twitteren, Foursquare-en és persze FB-on.

YouTube csatornával is támogatták a kampányt, ahol megnézhettük, ahogy Ken létrehozza profilját a legnagyobb online társkereső oldalon, a Match.com-on. 

"Amerika Legnagyszerűbb Barátja" címért egy internetes sorozatot is indítottak, melyben férfiak mérettetnek meg aszerint, hogy mennyire odaadóak partnerükhöz.

A kampány apropójából és Valentín nap alkalmaból kívánom, hogy a szétmentek újra egymásra találjanak, főleg, ha egymásnak teremtettek, mint Ken és Barbie.

Címkék: youtube microsite közösségi marketing digitális marketing

A bejegyzés trackback címe:

https://thinkdigital.blog.hu/api/trackback/id/tr162659955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása