Valentín nap alkalmából célszerűnek tűnik előhozakodni a Mattel nemrégiben indított kampányával. Vélhetőleg a kampány hatására nem ugrik meg Barbie és Ken rajongótábora, de el kell ismerni, hogy borzasztóan okosan használták a közösségi médiát szórakoztató és jól integrált kampányukban.
Az a nagy helyzet, hogy Ken most tölti 50. életévét, ami persze nem viselte meg, de jó alkalom volt a világ legnagyobb játékgyártójának, hogy kiadja az új "Sweet Talkin" Ken babát, melynek középpontjába állította a barbieandken.com weboldalt, ahol az emberek szavazhatnak, hogy Barbie visszafogadja-e Ken-t.
Ez a szerelemtől duzzadó kampány azt bizonyítja, hogy a közösségi csatornák felhasználásával igenis lehet karakterprofilokat építeni és a felhasználói elkötelezettséget növelni, interakciót elérni. Ennek megfelelően Ken nyomult Twitteren, Foursquare-en és persze FB-on.
YouTube csatornával is támogatták a kampányt, ahol megnézhettük, ahogy Ken létrehozza profilját a legnagyobb online társkereső oldalon, a Match.com-on.
"Amerika Legnagyszerűbb Barátja" címért egy internetes sorozatot is indítottak, melyben férfiak mérettetnek meg aszerint, hogy mennyire odaadóak partnerükhöz.
A kampány apropójából és Valentín nap alkalmaból kívánom, hogy a szétmentek újra egymásra találjanak, főleg, ha egymásnak teremtettek, mint Ken és Barbie.