Persze valószínűleg nem az egykori tinisztár mélyült el az utóbbi időben nagyon az online marketing és egyéb zümmögést kiváltó digitális megoldások tanulmányozásában, minden esetre tisztelet az ötletgazdának. A torrent világában mind nagyobb erőfeszítést kell tennie egy előadónak, hogy termékét értékesíteni tudja, ki így, ki úgy.
Spears kisasszonyék legújabb lemeze, a Hold it Against Me körüli buzz generálására egy meglepően hatékonyan működő taktikát választottak: Szuperrövid videókat, teaser-eket lőttek fel a világ legnagyobb videómegosztójára, a YouTube-ra. Olyan nagyon rövideket, hogy nagyon. Mindössze 5 másodperc egy film. Az alábbi február 4.-én felkerülő kis ízelítőt több, mint 2,5 millióan tekintették meg, annak ellenére, hogy fel sem csendül egyetlen hang sem az új lemezről. Közben még 11 ilyen és ehhez hasonló videó látott napvilágot, melyeket több 10 millióan kattintottak meg összesen.
A teaserek azt követően láttak napvilágot, hogy hogy-hogy nem felkerült a címadó dal hanganyaga januárban. Jelzem: Már ezt is több, mint 5 millióan nézték meg.
Britney a teaserekkel elérte, hogy a legforróbb témát szolgáltassa Twitteren.
Egy biztos, Britney és csapata nagyon ügyes ami a videómegosztót és a Twittert illeti. Ám a Facebookon komoly lemaradásban van Lady Gaga 28 Milliójához vagy Lil Wayne 20 Milliójához képest.
Ez különben rámutat a Facebook sajátosságaira és határaira. Ne higgyünk a Social Media guruknak, nem mindent lehet ott eladni. Nagyon sokan nézik a Barátok Köztöt, de kevesen vallják be. A FB az a platform, ahol arcképünkkel, nevünkkel vállaljuk választásunkat. A fogyasztó fejében élő vágyott állapot és a tényleges fogyasztói magatartása között óriási a szakadék. Ezért lájkolják többen a böriből nemrég szabadult rappert, még ha egyetlen számát sem feltétlenül ismerik, mint a többszörösen kiégett és Főnixként újra meg újra feltámadó egykori tinicsillagot.