Hát hol is kezdjem? Talán az egészet a Nike kezdte a WriteTheFuture-el: A 2010-es VB-re gyártott vírusvideóként debütáló TV szpotja azon felül, hogy eddig nem látott, kisebb országok költségvetését - de a konkurensekét is - megszégyenítő budget-ből készült, nem elhanyagolható, hogy a tavalyi év egyik legsűrűbben megosztott videója volt Twitteren, Facebookon és blogokon.
...ahelyett, hogy még több, még drágább sztársportolókkal még durvább filmet gyártott volna még több pénzből, nemes és zseniális egyszerűséggel összevágta régi szpotjait és jó ízlésesen becsomagolta, ez lett a Nike Better World. A 100%-ban újrahasznosított film, mely így kb. a zsebpénzemből is kijön és mégis cool és az üzenete nagyon pozitív!
Hát nem zseniálisak a srácok? Nálam a Nike kiütéssel győzött, pláne, hogy a világot is jobbá teszi. Ha egyet értesz dobj rá lájkot vagy sing halleluja!
Hát nem! Mármint nem annyira zseniálisak, a lájk azért jöhet! Ugyanis egy szemfüles kommentelő egy 2008-as filmre hívta fel a figyelmet, mely szintén a fenti gondolatra alapoz, íme az EDF Energy reklám-szpotja: