Digitális Marketing Blog

Think Digital!

Like It Easy

Hirdetés

 

Osztják

Digitális Marketing Blog

Szórakoztató digitális marketing!

A ThinkDigital kreatív digitális reklámmegoldások inspiratív célzatú bemutatását tűzte ki célul!

Kontakt: sinkovits.andras@gmail.com

UPDATE: 100%-ban újrahasznosított reklám

2011.03.29. - sinkovits Szólj hozzá!

 Hát hol is kezdjem? Talán az egészet a Nike kezdte a WriteTheFuture-el: A 2010-es VB-re gyártott vírusvideóként debütáló TV szpotja azon felül, hogy eddig nem látott, kisebb országok költségvetését - de a konkurensekét is - megszégyenítő budget-ből készült, nem elhanyagolható, hogy a tavalyi év egyik legsűrűbben megosztott videója volt Twitteren, Facebookon és blogokon. 

Mikor az Adidas előrukkolt az All In-nel, talán mindnyájan éreztük valahol legbelül, hogy van benne némi gyermeki dac, hogy "csakazértis" lenyomjuk a Nike-ot cool videókban és kétszer annyi sportnagyágyút sűrítünk az amúgy rövidebb szpotba, mint ők a 3 percbe és mi is tudunk irdatlan sok lóvét tolni a filmbe, hogy majd jól szétlájkolják és osszák, osszák és osszák... A célnak meg is felelt, mindenhol lehozták, osztogatják is, de hát a Nike..
 

 ...ahelyett, hogy még több, még drágább sztársportolókkal még durvább filmet gyártott volna még több pénzből, nemes és zseniális egyszerűséggel összevágta régi szpotjait és jó ízlésesen becsomagolta, ez lett a Nike Better World. A 100%-ban újrahasznosított film, mely így kb. a zsebpénzemből is kijön és mégis cool és az üzenete nagyon pozitív!

 Hát nem zseniálisak a srácok? Nálam a Nike kiütéssel győzött, pláne, hogy a világot is jobbá teszi. Ha egyet értesz dobj rá lájkot vagy sing halleluja!


Hát nem! Mármint nem annyira zseniálisak, a lájk azért jöhet! Ugyanis egy szemfüles kommentelő egy 2008-as filmre hívta fel a figyelmet, mely szintén a fenti gondolatra alapoz, íme az EDF Energy reklám-szpotja: 

Címkék: vírus marketing digitális marketing vírus film

A bejegyzés trackback címe:

https://thinkdigital.blog.hu/api/trackback/id/tr932769194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása