A Harvardról, a Columbiai Egyetemről, a Nemzetközi Olimpiai Bizottságtól és a Wieden + Kennedy ügynökségtől is érkezik előadó az idei BrandFestival-ra. Közép-Európa egyik legjelentősebb stratégiai csúcstalálkozója október 20-21-én az „Engagement” alapgondolat jegyében kerül megrendezésre. Miért? Mert a fogyasztókat integráló aktivitások segítik leghatékonyabban a kommunikációs- és üzleti értékteremtést. Ezt az új szemléletet kívánja a BrandFestival az idei rendezvényen képviselni.
Címkék: brandfestival
A bejegyzés trackback címe:
https://thinkdigital.blog.hu/api/trackback/id/tr642876654
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.