Digitális Marketing Blog

Think Digital!

Like It Easy

Hirdetés

 

Osztják

Digitális Marketing Blog

Szórakoztató digitális marketing!

A ThinkDigital kreatív digitális reklámmegoldások inspiratív célzatú bemutatását tűzte ki célul!

Kontakt: sinkovits.andras@gmail.com

Nem úgy tűnik, mintha haldoklana az Iwiw

2011.01.23. - Bánki Attila 2 komment

Mostanában azt hírt olvassuk, hogy az Iwiw haldoklik - aminek valóságtartalmáról majd az [Origo] team nyilatkozik érdemben – ellenben megosztanék Veletek egy mért eredményt, mely egy social media kampányt és egy PPC kampányt tartalmazó aktivizáció eredményeit hasonlítja össze, de adatokat tartalmaz Facebook vs. Iwiw mérésekre vonatkozóan is.

A projekt egy felnőtt oktatással foglalkozó vállalat kampányait kezelő ügynökség adatait tartalmazza; előrebocsátom, hogy a kutatás nem reprezentatív, és mivel social media kampány, így erősen célzás és content függő.

A kampány során mérték a közösségekből érkező kattintásokat (Facebook és Iwiw) valamint egy Google alapú PPC kampány eredményeit. A kampány az Iwiw arculatváltás után került megvalósításra. 

Eredmények:

  • CPC a PPC kampányból: 181 HUF
  • CPC a közösségekből (Iwiw és Facebook együtt): 132 HUF

 Facebook mért kampányadatok:

  • Átlagos oldalmegtekintés: 2,26 oldal
  • Oldalon töltött idő: 2,5 perc
  • Új látogató: 77%
  • Visszafordulás: 49%

 Iwiw mért kampányadatok:

  • Átlagos oldalmegtekintés: 3,5 oldal (54%-kal magasabb, mint a Facebook)
  • Oldalon töltött idő: 2,5 perc (Ua. mint a Facebook esetében)
  • Új látogató: 69% (Kicsit alacsonyabb, mint a Facebook esetében)
  • Visszafordulás: 49% (Ua. mint a Facebook esetében)

 PPC mért kampányadatok:

  • Átlagos oldalmegtekintés: 3,17 oldal (40%-kal magasabb, mint a Facebook)
  • Oldalon töltött idő: 3,41 perc (36%-kal magasabb, mint a Facebook)
  • Új látogató: 68% (Kicsit alacsonyabb, mint a Facebook esetében)
  • Visszafordulás: 53% (Kicsit nagyobb, mint a Facebook esetében) 

A fenti adatokból természetesen messze nem kívánok iparági tapasztalatokat előrevetíteni, de jól mutatja, hogy az Iwiw messze nem halott, sőt bizonyos mutatói meghaladják a Facebookon mért eredményeket.

Korábbi mérések a két közösségből érkező látogatókat aktivizálhatóságát tekintve nagyon hektikusak, erősen konvergál az adott kampánytémához, de sok esetben mértek hasonló adatokat, amelyben az Iwiw jobb eredményeket produkált, mint a Facebook.

Forrás és köszönet: www.vermis.hu

Üdvözlettel:

Attila_BANKI

[Follow me on Twitter]

Címkék: iwiw bánki közösségi marketing facebook marketing vermis

A bejegyzés trackback címe:

https://thinkdigital.blog.hu/api/trackback/id/tr622607968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maurice74 · http://www.personaltraining.hu 2011.01.28. 06:45:45

Nyilván nem halódik, az túlzás, a tendencia az a félelmetes..

Bánki Attila · http://hu.linkedin.com/in/attilabanki 2011.01.28. 09:37:22

Szia!

Sztem várjuk ki a végét. Nyilván a FB vs. Iwiw fight most úgy tűnik nem az iwiw javára dől el; de sztem messze van még a gyászjelentés. :)

Attila
süti beállítások módosítása