Digitális Marketing Blog

Think Digital!

Like It Easy

Hirdetés

 

Osztják

Digitális Marketing Blog

Szórakoztató digitális marketing!

A ThinkDigital kreatív digitális reklámmegoldások inspiratív célzatú bemutatását tűzte ki célul!

Kontakt: sinkovits.andras@gmail.com

Szivárványfiú duplázott

2011.02.05. - sinkovits 1 komment

Az internetes mémek jó dolgok. Internetes mémeket felhasználni magunk népszerűsítésére még annál is jobb, sőt kifejezetten jófej dolog. A nemrég bemutatott T-mobile kampányt az Antoine Dodson féle Bed Intruder inspirálta, a nagy konkurens Vodafone a közel 1 éve berobbant és azóta közel 25 millió látogatottságot elért Double Rainbow "effektust" használja legújabb szpotjában. Történt ugyanis anno, hogy Paul "Bear" Vasquez kirándulás közben dupla-szivárványt vélt felfedezni, amit kisvideójában sűrűn hangoztat is, majd a gyönyörtől kis híján összeroppan idegileg, még el is bőgi magát. A látvány tényleg szép, a reakció érdekes. 

Az Új-Zélandi Vodafone-nak éppen kapóra jött Paul a dupla dolgok, de legalábbis dupla-szivárvány iránti leírhatatlan lelkesedése legújabb DoubleBack kampányában, amely során most megduplázható a feltöltés. Milliók röhögtek ezen az amúgy szeretni való emberkén, de melyikük lett végül a Vodafone New-Zealand reklámarca???

Címkék: vírus marketing digitális marketing vírus film

A bejegyzés trackback címe:

https://thinkdigital.blog.hu/api/trackback/id/tr682639507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása