Az internetes mémek jó dolgok. Internetes mémeket felhasználni magunk népszerűsítésére még annál is jobb, sőt kifejezetten jófej dolog. A nemrég bemutatott T-mobile kampányt az Antoine Dodson féle Bed Intruder inspirálta, a nagy konkurens Vodafone a közel 1 éve berobbant és azóta közel 25 millió látogatottságot elért Double Rainbow "effektust" használja legújabb szpotjában. Történt ugyanis anno, hogy Paul "Bear" Vasquez kirándulás közben dupla-szivárványt vélt felfedezni, amit kisvideójában sűrűn hangoztat is, majd a gyönyörtől kis híján összeroppan idegileg, még el is bőgi magát. A látvány tényleg szép, a reakció érdekes.
Az Új-Zélandi Vodafone-nak éppen kapóra jött Paul a dupla dolgok, de legalábbis dupla-szivárvány iránti leírhatatlan lelkesedése legújabb DoubleBack kampányában, amely során most megduplázható a feltöltés. Milliók röhögtek ezen az amúgy szeretni való emberkén, de melyikük lett végül a Vodafone New-Zealand reklámarca???