Egészen elképesztő reklámmegoldások születnek mostanság sorra Brazíliában. Az a szenvedély, amit megélnek a fociban, táncban, zenében ugyanúgy megtalálható a kreatív reklámkampányaikban is. Beszámoltam már korábban az Illatosított bannerről és a nagyon ötletes virtuálisan "pulcsiszerűen" kifordítható Volkswagenről. Ezeknek szülőhelye Brazília volt. Ha digitális marketingről van szó, azt kell, hogy mondjam, hogy az ausztrálok után a brazilok stílusa fekszik nekem a leginkább.
Most ismét Almap / BBDO brazil csapata erősítette meg bennem ezt a felállást. A nagy múltú Billboard zenei magazin számára készítettek egy interaktív installációt. Ennek lényege, hogy egy forgalmas helyen kiállítottak egy digitális panelt, melyen az arra járó a panel kamerája segítségével és 3 kedvenc zenészének kiválasztásával a művészek arcképeiből készíthet képet magáról, úgy, hogy a művészek arcképei mint kicsiny raszterek szerepelnek a képen, melyből összeáll a panel előtt pózoló felhasználó.
"You are made of music" - A kampány hátterében ez a gondolat húzódik meg.
Ami nagyon klassz, hogy a kép automatikusan felkerül a Billboard Flickr oldalára. Egy dolgot azonban hiányolok, ami sokat dobhatott volna a kampányon. Lehetőségként felajánlottam volna, hogy a képet kiposztolhassák Facebookra, valahogy úgy, ahogy azt a Diesel csinálta.
Ezen felül el tudom képzelni, hogy a videó zenei aláfestése fogott meg: