Igen! Talán tényleg az a legizgalmasabb, ha egy vagy több különböző lehetőséget kombinálunk egy megoldásban, ahogy azt az AT&T tette. A Zugara, a BBDO és a Zoic Studios segítségével egy olyan új, még nem látott Augmented Reality technológiát alkalmazó interaktív és kreatív bannert alkottak, mely azon felül, hogy momentán nagyon aktuális (VB) még azt is el tudom képzelni, hogy a jövőben egyre több ilyen játékos bannerrel találkozhatunk.
Címkék: augmented reality digitális marketing kreatív banner
A bejegyzés trackback címe:
https://thinkdigital.blog.hu/api/trackback/id/tr22097400
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.