Egy érdekes, izgalmas, sőt mi több csavaros ötlet nem túl sikeres kivitelezésének története. Érdemes tanulni belőle.
A Leo Burnett Iberia csapata egy nagyon agyafúrt kis twitter kampányt eszelt ki a Jeep számára, a neve: #jeeppuzzle. A résztvevőknek követniük kellett a #jeeppuzzle profilt, amely profil követett 12 másik profilt. Minden egyes ilyen profil követ összesen 36 profilt. A lényeg, hogy minden egyes bevont profilnak a profilképe egy-egy puzzle darab.
A feladat az volt, hogy megfelelő sorrendben kövesd őket, ha véletlenül elszúrtad, egy kód elcsipogásával vissza tudtad csinálni. A nyeremény, ha jól sejtem egy Jeep volt. Ezért már én is szívesen elbíbelődtem volna. Ennek ellenére csupán 738-an kezdték el követni a főprofilt, ami nem túl erős, ellenben a fenti videót 12 ezren látták, bár ez sem túl sok.
Az ötlet egyedülálló volt. Valamit mégis elpuskáztak..
Vélhetőleg szükség lett volna -és az idea meg is érdemelt volna- egy nagyobb mértékű integrált közösségi média stratégiát, hiszen hiába jó amit kitalálsz, egymagában nem fog helyt állni.