A reklámosok között azt a felfogást képviselem, hogy amelyik vállalat megengedheti magának, annak kötelezővé is kell tennie magának a klasszikus termék/szolgáltatás reklámozásán túl a szórakoztatást, még akkor is, ha az nem közvetlenül kapcsolódik ahhoz. Ennek az iránynak igen jeles képviselője a Red Bull, amit mi sem bizonyít jobban, mint hogy kifejezetten a fenti gondolatot a cégen belül külön szervezeti egység képviseli, a Red Bull Media House.
A Red Bull globális működése során az elmúlt 2 évtizedben olyan mennyiségű izgalmas és érdekes tartalmat gyártott és gyártatott, hogy ez rendesen megalapozta a fenti alakulat 2007-es indulását. A Red Bull Media House-hoz tartozik TV csatorna, magazin, mobilszolgáltató. Filmeket, dokumentumfilmeket gyárt és a zeneiparban is tevékenykedik, nem utolsó sorban a digitális szórakoztatás befolyásos szereplője, egy komoly tartalomszolgáltató. Jah, mellesleg a cég valami energikus italt gyárt vagy mi..
Jelen poszt témája egy 2011 szeptemberében debütáló film, az Art of Flight, amit többek között a Red Bull szponzorál. A filmben a világ legkülönlegesebb snowboard-os játszótereket járják be Ausztriától Kanadán át Kolumbiáig. Íme a film lenyűgöző trailere:
A felvételek nagy része helikopterről készült és egész egyszerűen lélegzetelállító. A film elkészítéséért a Quiksilver és a Brain Farm is felelőssé tehető. Benne a világ legjobb hódeszkásait vonultatják fel: Travis Rice, John Jackson, Gigi Ruf, Scotty Lago, Jeremy Jones, Mark Landvick és Jake Blauvelt.