Egyszerűen nem tehetek róla, de imádom az AR kampányokat. Egyediek, izgalmasak és frissek. Így nem meglepő, hogy egy gabonapelyhes dobozban is simán elfér egy AR kampány, legalábbis így gondolta a Nestlé. Egy kivágható társasjáték vagy egy béna műanyag figura után üdítő egy kis kiterjesztett valóság a csomagolás alatt, ami ismét bizonyítja, hogy a srácokat a hagyományos eszközökön keresztül is online célszerű megfogni. A Dassault Systèmes által fejlesztett kampány lényege, hogy a dobozban talált kártya, a weboldalról letölthető kiegészítő papíros és egy webkamera segítségével már létre is hoztuk a virtuális valóságunkat, ahol a film animációs karakterével, Blu-val játszhatunk. Mi lesz a következő digitális ínyencség? Holografikusan kivetített rövid mesék a dobozból?
Címkék: augmented reality digitális marketing
A bejegyzés trackback címe:
https://thinkdigital.blog.hu/api/trackback/id/tr722779605
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
megatoner.hu · http://megatoner.hu 2011.03.30. 12:20:49
szerencse, hogy vannak friss ötletek, a hagyományos csatornák már kevésbé, vagy csak rettenetesen sok energiát igénylően működnek