Digitális Marketing Blog

Think Digital!

Like It Easy

Hirdetés

 

Osztják

Digitális Marketing Blog

Szórakoztató digitális marketing!

A ThinkDigital kreatív digitális reklámmegoldások inspiratív célzatú bemutatását tűzte ki célul!

Kontakt: sinkovits.andras@gmail.com

Közösségi szerelmem története

2011.08.23. - socialite Szólj hozzá!

Az a fajta kapcsolat volt, ami döcögősen indult. Egy barátnőm szólt, hogy meg kellene ismerkednem vele, mert hát mennyire jó már, rengeteg jó kapcsolata van, szóval akár ki is használhatom, ha akarom. Nem tudom, vonakodtam, fura volt, hogy olyan rideg ez az egész: kapcsolatépítősdi. Mint minden rossz kapcsolatban ebbe sem adtam bele magam 100%-ig. Még azt sem mondhatom, hogy sokat tudott rólam. Csak a minimumot adtam meg, a nevem, és egy-két pozíciót a múltamból, de részleteket sohasem. Aztán néhány hónapja átfodult az egész. Egyszerűen csak azt mondanám: beleszerettem. Elkezdtem egyre többször keresni a társaságát, először hetente, majd naponta látogattam. Amikor láttam, hogy sokan mások is kedvelik, na, akkor vérszemet kaptam. Az enyém is kell, hogy legyen. 25 000 regisztrált, az már nekem sem smafu.(ma már 157 ezren vagyunk itthon). Szóval nem tehettem mást, elkezdtem harcolni a figyelméért. Most már engedtem, hadd tudjon meg rólam mindent, elmondtam miben vagyok jó, pontosan mit csinálok, és igen, elkezdtem nyitni mások felé is. Ismerkedtem, csoportokba léptem. Mert nem is olyan rosszak ezek a csoportok, erre rá kellett jönnöm. Így legalább olyan dolgokról is értesülhetek, amelyekről a hírportálokon nem, vagy épp ha nincs kedvem a hírek között szörfölni, akkor megnézem mit osztanak meg a szakmabeliek. De olvasgattam már napi szakmai problémákról szóló diskurzust is, ami hasznosnak bizonyult.

Ami pedig a legújabb, a mindennapi szakmai híreket is ő adja már nekem. A különálló hír-kurátorokkal sohasem tudtam megbirkózni, nem tudtam megszokni, mert oda külön kell menni, felmenteni, lementeni, ajj, ez sok nekem, de itt egy oldalon van az összes kedvenc portálom híre, és ha nincs is időm elolvasni, akkor a headline mellett azonnal el is mentem, hogy majd később elolvasom. Mert a napi rohanásban ez a legnagyobb bajom, hogy ha látok is egy jó cikket, egyszerűen nincs időm elolvasni, és a nap végén, amikor lehuppanok a gép elé, már nem tudom, hogy hol volt, és van, hogy azt sem, hogy miről szólt. Csak az rémlik, hogy tetszett.

Persze azért még hosszú előttem az út, a profilom csak 95%-os, és megosztani, na, kérem, azt azért még nem. Kell egy kis idő, hogy ezt a gátlást is levetkőzzem. Elvégre, mint minden kapcsolatban, itt is kell majd nekünk egy következő lépcső.

Címkék: linkedin közösségi média social media digitális marketing

A bejegyzés trackback címe:

https://thinkdigital.blog.hu/api/trackback/id/tr783174399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása