Adott egy majdnemhogy átlagosnak mondható banner, amely a Tom Clancy's Splinter Cell CONVICTION nevezetű játékot hivatott népszerűsíteni. Az előző részekkel ellentétben a főhős, Sam ebben az epizódban sem az NSA-nak, sem a JBA-nak nem dolgozik. Öregebb, de mégis gyorsabb, erősebb és brutálisabb. Nem kap speciális támogatást fegyverek táján. Az ajtó alatt átdugható kis kamerát most tükörrel helyettesíti. A vallatás sokkal hatásosabb, és brutálisabb. Vallatáshoz gyakran tereptárgyakat alkalmaz. A banner a játék ez utóbbi tulajdonságait domborítja ki.
Vagyis, egy olyan interaktív bannerről van szó, melyben lehetőségünk van elég brutálisan vallatni valakit, olyan elemi erővel, hogy a site, melyen elhelyezték az ütések hatására sérül, a sérülések mögött pedig elindul a játék trailere.
Jók az ilyen bannerek, jók mert nem csak nyomják az üzenetet az arcunkba, hanem szórakoztatni, esetleg meghökkenteni akarnak vele. Ez általában sikerül is, tény, hogy kifordított gondolkodás szükségeltetik hozzá. Mennyivel többet érnek az ilyen kreatív bannerek.