Alig, hogy bemutattam 2010 legsikeresebb vírusvideóiról egy infografikát, ráakadtam egy gyöngyszemre, ami miatt érzésem szerint ennek a meccsnek még koránt sincs vége. Bizony az Nike és a többiek mögé szorosan felsorakozott a Toyota, az Ő Sienna-ájával. Erőteljesen rágyúrtak a témára: szemrevaló családi autójukat egy vidám rap videóval és az ezt és pár kiegészítő videót tartalmazó "branded channel"-lel promótálják. A videóban egy fiatal apuka és anyuka henceg a szülői lét szépségeivel, természetesen ritmusra és gangsta stílusban. Ez idáig a családi autó/kisbusz/furgon a kúlság antitézisének számított, na ezt a sztereotípiát állítja fejre a Swagger Wagon. Még ha nem is lesz a szinglik álma, legalább megadja a lehetőséget a fiatal szülőknek, hogy nevessenek magukon egy kicsit és büszkék legyenek rá, hogy ezzel furikázzák a csemetéket: "Sienna SE in the house!"
Több, mint 6 millióan látták 4 hónap alatt, Facebook oldalukat 25 ezren lájkolják, Youtube channel-jükre 10 ezren iratkoztak fel. Milyen kár amúgy, hogy Mo.-ról még nem tudunk branded channel-t csinálni...