Egy igen ötletes reklámakciót indított nemrég a "Compassion in world farming" nevű szervezet, mellyel az állatok szabadon tartásának fontosságára kívánták felhívni a figyelmet. Szerencsére a technika ma már hozzásegít minket, reklámozókat, hogy okosan vonjuk be a fogyasztókat a kommunikációba az üzenet célbajuttatása során, éppen ezért az Elvis a következőre jutott:
Címkék: digitális marketing alternatív reklámmegoldások mobilalkalmazás
A bejegyzés trackback címe:
https://thinkdigital.blog.hu/api/trackback/id/tr665521993
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.