Digitális Marketing Blog

Think Digital!

Like It Easy

Hirdetés

 

Osztják

Digitális Marketing Blog

Szórakoztató digitális marketing!

A ThinkDigital kreatív digitális reklámmegoldások inspiratív célzatú bemutatását tűzte ki célul!

Kontakt: sinkovits.andras@gmail.com

Mi kell, cicám?!

2011.03.04. - Ghost_Face009 2 komment

Miért bámul úgy a macskám, miközben kitöltöm magamnak a tejet reggel?

Belelát a lelkembe. Érzem. Szerintem képzeletben már rég kirabolt és fut a tejemmel az udvaron. Inkább kiteszem a kertbe hagy képzelődjön csak odakint. Ne nézegessen itt kaja közben, mit képzel magáról? Különben sem tudja elvenni. Ahhoz szüksége lenne egy hüvelykujjra. Hüvelykujjas macskák pedig nem léteznek. De valamelyik nap láttam egy videót egy hüvelykujjas macskáról... fekete volt és a gazdája bugyután gügyögött, erre ő flegmán felmutatta az ujját. Tehát létezik ilyen! És mi van ha az én macskám is tud növeszteni ilyet? Mindig kiteszem az udvarra, ott sok ideje van rá és nincs is szem előtt! Egész nap növesztheti! A macskám hüvelykujjal! És mi van, ha a barátainak is vannak hüvelykujjai? És bandákba verődve csettintgetnek a gangsta rappre? Aztán hadsereget szerveznek és csak egy dolog hajtja majd őket…

A Wieden and Kennedy ügynökség most indított egy eszméletlenül találó kampányt a Cravendale-nek. De miért írok erről a Digitális Marketing Blogon? A TV szpot mellett Bertrum macska twitterezik, facebookozik, és saját brandingelt Youtube csatornája is van. A social media jelenlét pusztán nem lenne nagy szám, hiszen sok cég van jelen a közösségi felületeken, tök bénán. Csakhogy ez nem béna. Bertrum majdnem óránként tol egy twítet és nem csak a saját oldalára ám! Benyávog máshová is. Leginkább olyanokhoz, akiknek jó sok követője van. Jól targetál a kis szemét! Pimasz, arrogáns és elég nagy arc ahhoz, hogy az egész világot és a Cravendale tejkészleteket is birtokolja.

Persze ez még csak egy ábránd, a hatalomátvételre még most készül. Egyelőre, olyan képeket látni róla Facebookon, ahogy mindenféle dolgokat csinál a hüvelykujja segítségével; festményt alkot, Rubik kockával játszik, kecskén lovagol és különböző terveket sző a tej megszerzéséhez. Nagyon tetszik, hogy a sztori a TV szpottal még nem ér véget; minden egyes Facebookra feltöltött kép történetet mesél. Minden egyes twít történetet mesél.
Ez az amire szükség van! Ügyes, márkához köthető, jó történetekre! És aktív közösségi jelenlétre. Nemcsak amolyan napi egyszer posztolt erőltetett szövegre. Mert én Bertrumról elhiszem hogy szeret a hálón lógni. Na de nem akarok ünneprontó lenni, inkább fedezzétek fel az egészet és írjátok le a véleményeteket! A képaláírásokat pedig olvassátok el! Néhány helyen én lefordultam a székről hogy miket ír : )

Ötletes, szép integrált kampány.

Címkék: wieden kennedy vírus marketing közösségi marketing digitális marketing facebook marketing cravendale thumbcat bertrum

A bejegyzés trackback címe:

https://thinkdigital.blog.hu/api/trackback/id/tr442708792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Exo · http://addict.blog.hu/ 2011.03.04. 09:42:26

Ez nagyon jó kis kampány és a post is jó. :) Szívembe zártam a macsekot.

Ghost_Face009 · http://thinkdigital.blog.hu/ 2011.03.04. 22:25:45

@Exo: Köszönöm! Valóban hatalmas arc a macsek, kíváncsi vagyok hogy ezek után hány cég próbál hasonló karaktereket hozni.
süti beállítások módosítása